00:32 13 Mar '09

Najnowsze przecieki biletowe

Kilka informacji dotyczących wejściówek na polski koncert, które znaleźliśmy na naszym forum.

Pamiętajcie, że są to informacje niepotwierdzone.

- sprzedaż internetowa ma ruszyć 20.03,

- w punktach sprzedaży bilety mają być dostępne od 27.03, od godziny 9,

- ceny biletów: 140, 190, 450 i 825 zł.

Jest spore prawdopodobieństwo, że cena 140zł będzie dotyczyła miejsc na płycie stadionu.

  • U2roopa (źródło: własne, U2forums.com)

Dodaj komentarz Wymaga loginu/hasła u2forums.com. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Komentarze (12) Strona 1/1

  • agaa, 11:48 14 Mar '09

    2000 odłożone na bilet:D?nice;p.Ja za taką cenę zyczyłabym sobie prywatny koncercik w willi Bono, z uwzględnieniem jakiegoś afterparty i innych atrakcji:P

  • kala, 05:34 14 Mar '09

    Zgadzam sie z Toba kebab. Teraz w Polsce bieda niewiele sie zarabia.Dla tych ktorzy wyloza na koncert w ostatnim miesiacu, to napewno to odczuja, ale jesli ktos na ten koncert odkladal np. rok czasu, to takie sumy nie wydaja sie az tak straszne...Ja np. na ten koncert mam juz uzbierane prawie 2000zl, poprostu liczylam sie z roznymi cenami, tym bardziej ze U2 wraz z postepujaca technika rowniez posuwa sie do przodu (lepsza scena, to i bilet drozszy i tu sie nie mylilam) myslalam tez o tym, zeby przy kupnie pamiatek U2, nie patrzec zbytnio na ceny, bo np jesli spodobalaby mi sie jakas bluzka np a w portfelu pusto, to mialabym noc z glowy;) No ale to niewazne. Kazdy ma prawo robic tak jak sam uwaza za sluszne.Pozdrowionka

  • Antistar, 22:20 13 Mar '09

    dwa bilety na Goeteborg juz w domu :))))

    co do chorzowskich : mysle ze rozejda sie w mig i bedzie drugi koncrt

  • pawel, 22:13 13 Mar '09

    Mam zapytanie dotyczace sprzedazy biletow na stronach typu ticketpro.pl.... Czy, zamawiajac bilet, trzeba czekac w "kolejce" jak to bywa przy zamawianiu biletu na Lige Swiatowa?? Bardzo dziekuje za odpowiedz.

  • agaa, 22:07 13 Mar '09

    Ceny dla vipów są takie wysokie po to, żeby było taniej na płyte. I nie należy się sugerować cenami sprzed 4 lat. Trzeba się cieszyć z tego co jest, najtańszy mógłby być za 200 zł i też by wyprzedali..

  • tarara, 20:02 13 Mar '09

    Mógłby ktoś podać stronki gdzie beda sprzedawane bilety? :)
    aaa..i czy wie kos moze jak sie maja te ceny biletow do sektorow na stadionie?
    pozdrawiam:)

  • tarara, 20:02 13 Mar '09

    Mógłby ktoś podać stronki gdzie beda sprzedawane bilety? :)
    aaa..i czy wie kos moze jak sie maja te ceny biletow do sektorow na stadionie?
    pozdrawiam:)

  • u2 fan, 19:39 13 Mar '09

    poprzedni na płytę bilety były po 150

  • pagimus, 18:48 13 Mar '09

    dla mnie to jest niezly bajzel - jestem fanem u2 slucham od malego a mam ponad 30 lat - chcialem zobaczyc u2 z bliska ale chyba bede musial zadowolic sie albo brakiem koncertu albo tanimi biletami gdzie poslucham muzyki i popatrze na telebim bo z plyty raczej niewiele zobacze - to jest lipa - poza tym ceny mialy byc zroznicowane z uwzglednieniem sytuacji w poszczegolnych krajach - to dziwne biorac pod uwage ze u nas srednia krajowa to z 2ipol tys na reke to bilet za ponad 800 zl to prawie polowa pensji i jak sie to ma do np niemca gdzie placi za bilet 300 dolarow czyli tysiac PLN a zarabia np 2000 tys euro - takie sa srednie zarobki a nawet nie srednie tylko jedne z najnizszych w niemczech - paranoja bono i spolka i ich managerowie raczej sie nie popisali ...

  • Avatar

    jackseg, 14:48 13 Mar '09

    Ciekawe cczy bedzie u nas tak jak w przypaku Milanu i Goteborgu - godziné nic nie chciao sie mi wyswietlic, albo czekalem w kolejce a po tym wyswietlila sie ladnie strono informujac ze koncet (równiez ten dodatkowy w Goteborgu) jet SOLD OUT! U nas beda dzialac 2 serwisy ale czy bedzie lepiej?

  • kebab, 09:08 13 Mar '09

    jak się zarabia niewiele więcej co najdroższy bilet to jednak ważna jest cena biletu i nie można jak to mówisz - wydać każdych pieniędzy. Podejrzewam że jakby najtańszy był za 825zł to byś się sama zastanawiała ;) no ale teraz powiesz, że wydasz każde pieniądze.

  • kala, 07:20 13 Mar '09

    Niewazne ile bedzie kosztowal bilet, wazne ze U2 znow dadza u nas koncert:)) Taki zespol wart jest kazdej wydanej sumy.U2 4ever! Pozdrawiam wszystkich

Newsletter

Dodaj Usuń 

Artykuły

więcej

Najczęściej komentowane

Nie wstępuje się do zespołu by zbawić świat, lecz by ocalić swój własny tyłek i nie pętać się po ulicach - Bono