13:32 23 Kwi '08

Ankieta nr 2: Oceniamy "U2 3D".

Ankieta nr 2: Oceniamy "U2 3D". ^  ^  ^  ^

Zapraszamy do wystawienia oceny dla trójwymiarowej produkcji z zespołem U2 w roli głównej.

  • U2roopa (źródło: własne)

Dodaj komentarz Wymaga loginu/hasła u2forums.com. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Komentarze (23) Strona 1/2

  • dorota, 20:20 29 Maj '08

    super ! przekazują tyle pozytywnych i prawdziwych emocji , bardzo żałuje, że nie byłam na ich koncercie w Polsce ! Bono cały czas daje rade z zespołem !

  • ModY, 21:13 20 Maj '08

    Byłem widziałem i powiem wam szczerze..... że się zakochałem w U2. Ten sam syndrom pojawił się u mojej dziewczyny :) teraz czekamy na koncert na żywo (może znowu zagrają na śląskim?)

  • nikulina, 09:49 16 Maj '08

    widzialm film... jako wielka fanka U2 powiem , ze film byl niesamowity, zespol na wyciagniecie reki, jednak gdy obejrzalam film o rolling stonsach to nie ma porownania. stonesi byli o niebo lepsi, uwazam ze koncert nagrany w 2d byl po prostu slaby bo sam pomysl i jego realizacja na 10 pkt/10pkt :)
    pozdrawiam fanow i fanatykow

  • grafka, 22:12 5 Maj '08

    No cóż, po dwóch dniach od premiery, oglądałam na wielkiej sali kinowej w osiem osób mojego Idola. Trochę smutne i samo mówi za siebie.Pozdrawiam,, U2fanów"

  • Gloria_70, 12:04 3 Maj '08

    ...i mnie podobało się U2 w 3D, chociaż, tak jak wcześniej ktoś już napisał, fajniejszy byłby jeden koncert, a nie zlepek różnych, ale i tak warto zobaczyć :-)

  • Maja, 17:14 30 Kwi '08

    Koncert był wspaniały! Nie było minusów! A The Fly było jedną z najfajniejszych piosenek panie PABLOg! Byłam dwa razy to wiem!

  • PABLOg, 20:06 25 Kwi '08

    Minusem dla mnie był wokal w the fly - świetna aranżacja wymagała jednak powera w głosie, a było zbyt spokojnie.....a może mam tylko zboczenie na punkcie mojego ulubionego utworu ;-)

  • baniakvox, 23:34 24 Kwi '08

    Ogladanie koncertow na DVD moze byc nudne po paru seansach w domu, w przypadku U23D jest inaczej. Widzialem 3 razy i za kazdym razem odkrylem cos nowego..., polecam osobom ktorzy sluchaja u2 od czasu do czsu, mam nadzieje ze w tej technice juz niebawem zobaczymy inne arcydzieła koncertowe u2 (POP, ZOOROPA, Rattle And Hum przede wszystkim). Licze takze na PULSE pink floyd, Peter Gabriel moze tez... Robi to wrazenie, pytanie tylko czy w domu mozna bedzie ogladac w 3D, jedyne co moze nie byc fajne to wyrezyserowany schemat filmu, troche na wyrost, ale inaczej sie tego chyba nie da zrobic, wielkie pozdro!!!

  • pagimus, 14:35 22 Kwi '08

    jak dla mnie w krakowie w imaxie za slaby dzwiek (za cicho) moze czysto ale cicho ... bylem w multikinie na vertigo live in chicago i bardziej mnie porwal niz ten mimo ze w technice 3d - piszac komentarz slucham na dvd zoo tv - tez perelka - a jeszcze co do u2 3d coz... niepotrzebnie to zlepek utworow a nie caly jeden porzadny koncert ale i tak niezle - u2 slucham od 8 klasy podstawowki - mam prawie 30 lat :-) - zaczelo sie od achtung baby ile to lat juz minelo ufff. ....

  • Ari, 18:13 21 Kwi '08

    Jestem jednym z najstarszych fanów U2. Usłyszałem ich pierwszy raz 1984 roku. To był niesamowity "Pride" - zakochałem się i tak już zostało. Ten zespół jest jedyny w swoim rodzaju, tak jak koncert. Super. Ciary przechodzą po ciele i chce się żyć. Pozdrawiam wszystkich fanów najlepszego zespołu świata.!

  • sibi21, 16:55 21 Kwi '08

    Niesamowite przeżycie:)Bono na wyciągnięcie ręki:) I ten jego elektryzujący głos

  • Daniel, 10:00 20 Kwi '08

    Dokładnie, moja rodzina i kumple z klasy zachwyceni mimo iż nie są fanami U2.

  • Avatar

    geronimo, 19:27 19 Kwi '08

    Koncert jest rewelacyjny. Technika 3D wykorzystana w celu przeniesienia widzów na koncert sprawdziła się w 100%. Dla mnie cenne również są opinie moich znajomych, którzy nie są zdeklarowymi fanami U2 jednak z sal kinowych wyszki pod oszałamiającym wrażeniem!

  • bremo, 13:58 17 Kwi '08

    Koncert z Mediolanu był świetny, o głosie Bono bym tego nie powiedział. Dał popisy w Miss i SYCMIOYO, ale trochę mu się głos załamywał w normalnym śpiewie. Nie ma porównania z U2 3D.

  • Zoo, 11:18 17 Kwi '08

    Jedyny minus koncertu to setlista? co to za koncert U2 jak nie ma nikogo z publiczności na scenie?? ale ogólnie było super ;)

  • Daniel, 08:19 17 Kwi '08

    Ja dzisiaj po szkole idę czwarty i na pewno nie ostatni raz. koncert jest niesamowity!:)

  • Rado, 20:20 16 Kwi '08

    własnie wróciłem z koncertu.było naprawde wspaniale.o efektach specjalnych nie będe opowiadał,bo przeciez każdy wie,o co chodzi.lekki niedosyt,to tylko setlista.brakowało mi głównie takich bardziej żywych piosenek jak np electric co,UTEOTW,ZOO station,mysterious ways i jeszcze by sie coś znalazło.zabrakło jeszcze ISHFWILF,ale i tak nie żałuje ani troche.warto było.pozdrawiam

  • agulka, 20:14 16 Kwi '08

    rewelacja!!!!!!!mój mąż zakochał sie w U2 tak jak ja kocham ich od 10 lat=)
    reszcie mamy wspolne zdanie a raczej spiewanie w podróży autem=)U2 U2 U2!!!!!!!było bosko!!!!!

  • Daniel, 18:35 16 Kwi '08

    Na koncercie w Mediolanie U2 było w świetnej formie, co masz na myśli?

  • bremo, 18:19 16 Kwi '08

    Zgadzam się, po DVD z Mediolanu zacząłem wątpić w kondycję koncertową zespołu, bałem się że jest coraz gorzej. Ale U2 3D pokazało że są w świetnej frmie, zarówno głos Bono, jak i cały zespół... coś niesamowitego.

Newsletter

Dodaj Usuń 

Artykuły

więcej

Najczęściej komentowane

To jest regularna bitwa.. Przyjechaliśmy tutaj waląc do drzwi z całych sił, a jeśli będziemy musieli przyjechać drugi, trzeci, czwarty i piąty raz, te stacje radiowe w końcu padną, bo gdy zobaczą przybyły na koncert tłum - a bilety wyprzedano - Bono