18:41 23 Lut '08

Europejska premiera "U23D": Nasi tam byli!!!

Europejska premiera "U23D": Nasi tam byli!!! ^  ^  ^  ^

Wśród fanów, którzy jako pierwsi w Europie obejrzeli "U23D" znaleźli się również Polacy. Zapraszamy do przeczytania relacji i obejrzenia zdjęć.

Jak pisze Wojtek:

Wybraliśmy się ze Zbychem na europejską premierę "U23D" do Dublina. Wiedzieliśmy wcześniej, że U2 będzie nagrywać w HQ, więc tym bardziej emocje były jeszcze większe. No i udało się - mamy kilka fajnych fotek z Bono, Zbych dostał dedykację od Bono za stworzenie flagi polskiej w Chorzowie, mi oprócz kilku zdjęć z Bono i kolejnego już autografu udało się zrobić zdjęcie z Adamem, no i mam podpis od Larrego - co jak każdy wie nie jest takie łatwe. Mamy również fotki z U2 crew czyli Samem, Dallasem oraz z samym Danielem. Ogólnie w studio duży ruch, widać, że nowa płyta już tuż tuż. Co do U2 3D to jest to niesamowita sprawa, efekty 3D i U2 to mieszanka wystrzałowa :), więcej na pewno zrelacjonuje Z. A no i nie można zapomnieć o Bartku, którego spotkaliśmy w Dublinie - pozdro Bartek.

Zdjęcia z wyprawy do Dublina można zobaczyć TUTAJ

Recenzję ZBYCHa z premiery "U23D" można przeczytać TUTAJ

Serdeczne dzięki dla Wojtka Generalczyka i ZBYCHa za materiały.

  • U2roopa (źródło: własne, Zbych, Wojtek Generalczyk)

Dodaj komentarz Wymaga loginu/hasła u2forums.com. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Komentarze (4) Strona 1/1

  • Avatar

    Pau2lina, 19:44 9 Kwi '08

    Panowie nawet nie wiecie jaka jestem z Was dumna. To wspaniałe że Wasza pasja twórczością U2 sprawia ze jestecie przedstawicielami fanów U2 w Polsce. Zdjęcia są wyjątkowe, a panowie z U2 pokazują jak wspaniałymi są ludźmi. Ciesze się że udało Wam się spotkac tych kórzy sprawiają że muzyka to coś więcej niż gitary i perkusja! Dzięki Wam!!!

  • Avatar

    Jackseg, 23:39 2 Mar '08

    Własnie wriciłem z kina z projekcji U2 3D w centrum Dublina i jestem pod niesamitym wrażeniem. Daje to wyobrażenie tego jak koncert wygląda.. choć prawdziwego koncertu U2 nie zastąpi nic! Pozdrowienia z Dublina!

  • ula, 13:39 29 Lut '08

    ale bomba !! ciekawe kiedy bedzie polska premiera !! jak sie czyta wasze relacje to juz chce sie na niej byc , pozdrawiam

  • dominia, 18:39 24 Lut '08

    Zazdroszczę Wam! Ale tak pozytywnie... Skąd Wy macie niusy, że chłopaki będą nagrywać akurat tego dnia ???...

Newsletter

Dodaj Usuń 

Artykuły

więcej

Najczęściej komentowane

Miłość jest obosiecznym mieczem, a ja nie chciałem pisać o romansach, bo dla mnie nie ma w nich nic ciekawego. Najważniejsza jest ta druga strona - Bono