08:52 29 Sie '07

Z obozu U2 powiało świeżością...

Z obozu U2 powiało świeżością... ^  ^  ^  ^

Dobre wieści docierają z obozu U2. Producent zespołu, Daniel Lanois, zapewnia, że artyści są w szczytowej formie.

Jeśli wierzyć słowom Kanadyjczyka, czeka nas kolejna wielka płyta Irlandczyków. - Sesja przypomina tę, z okresu "Achtung Baby" - wyjaśnia twórca. - Podobnie jak wtedy, teraz też wszyscy są spragnieni czegoś nowego, świeżego.

Z wcześniejszych doniesień wiemy, że w pracach nad krążkiem bierze udział również Brian Eno.

Bono i spółka szykują obecnie 12. album - następcę "How To Dismantle An Atomic Bomb" z listopada 2004 roku. Dyskografię kwartetu zamyka obecnie kompilacja hitów "U218 Singles", która ukazała się dwa lata później.

  • U2roopa (źródło: własne, onet.pl)

Dodaj komentarz Wymaga loginu/hasła u2forums.com. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Komentarze (9) Strona 1/1

  • Avatar

    geronimo, 21:44 4 Wrz '07

    Jeżeli przy tworzeniu płyty towarzyszy zapał i pasja, która pozwoliła stworzyć AB, jestem spokojny o nowe brzmienia, zaskakujące średki wyrazu oraz teksty na kolejnym LP.

  • MacGyver, 16:48 1 Wrz '07

    Jeśli ktoś kiedykolwiek słyszał Native Son(kawałek U2,z którego powstało Vertigo)napewnoi czuł,że zalatuje świeżością.Kto wie?Może tak na serio szykują coś ciekawego od dłuższego czasu.Nie wiem.

  • Daniel, 20:53 30 Sie '07

    Ja też nie chcę drugiego TJT. Racja Bomba to bardzo dobra płyta, lecz moim skromnym zdaniem jedna z najsłabszych U2.

  • bremo, 11:44 30 Sie '07

    Daj spokój Daniel, HTDAAB była bardzo dobrą płytą i taki cynizm nie jest tu potrzebny. Ja wcale bym nie chciał drugiego TJT, U2 ma wystarczającą płyt z takimi piosenkami, wolalbym hybrydę popu, AB i War ;] Ale nie ważne kto co by chciał, bo i tak zrobią co chcą. Ja tam wierzę, że zrobią coś fajnego, i nie obchodzi mnie styl tej płyty, byleby było czego słuchać no i oczywiście trasa ;P

  • Daniel, 11:06 30 Sie '07

    Bedzie wiosna....
    Przed wydaniem Bomby były takie same gadki, np. że ta błyta będzie lepsza niż TJT - buhahaha!:)

  • Paula, 10:42 30 Sie '07

    Pssst: Bono nie zmieściłby się w swój złoty garnitur ;P Niech się za siebie weźmie, trzeba należycie reprezentować zespół :D A wracając do tematu - czuję w kościach, że to nie będzie AB, lecz coś o podobnej mocy. Oby. Chłopaki, trzymajcie Bono zamkniętego w studiu, a my będziemy trzymać kciuki :)

  • Bruder, 09:59 30 Sie '07

    TAk niech AB wróci... I MacPhisto też:D

  • Avatar

    Lovise, 05:55 30 Sie '07

    no pewnie! Ta płyta będzie wielka, a jeśli nie to na pewno nie będzie słaba ;)

  • MacGyver, 11:42 29 Sie '07

    Za dużo tych zbiegów okoliczności,żeby wyszła słaba płyta.

Newsletter

Dodaj Usuń 

Artykuły

więcej

Najczęściej komentowane

Aby stać się w czymś dobrym, trzeba być egoistą, a żeby stać się czymś wspaniałym, trzeba być bardzo chciwym. Bez tej chciwości nie zdołasz nic osiągnąć. Musisz pragnąć zdobyć dla swojej muzyki wszystko. Dlatego też nigdy nie powiniene - Bono