10:40 25 Lut '07

Arcade Fire krytykuje U2 i Oasis

Arcade Fire krytykuje U2 i Oasis ^  ^  ^  ^

Zespół Arcade Fire skrytykował strategię marketingową takich popularnych grup, jak U2, Oasis i The Rolling Stones.

Win Butler, lider kanadyjskiej formacji, wyraził publicznie swój sprzeciw wobec agresywnej sprzedaży muzyki.

- To nie jest tak, że unikamy sukcesu. My po prostu nie chcemy wpychać na siłę naszej muzyki w gardła ludzi - wyjaśnia Butler. - Nie jestem pewien, że U2, The Rolling Stones, czy Oasis tak robią, ale istnieje wiele zespołów, które myślą w taki oto sposób: Będziemy najlepszym zespołem na świecie. Pieprzyć inne grupy, którym brak takich ambicji. Myślę, że jest to totalna bzdura - dodaje.

- Niektóre zespoły manipulują ludźmi, aby kupowali ich muzykę. Tak właśnie działa 90% rynku muzycznego. To zasadniczo tak, jak wciskanie klientowi pieprzonego tostera, albo wycieczki turystycznej - podsumowuje lider Arcade Fire.

Przypomnijmy, że formacja Arcade Fire dołączyła do grona artystów, którzy wystąpią na tegorocznym festiwalu Glastonbury. Impreza odbędzie się 22 czerwca.

  • U2roopa (źródło: własne, onet.pl)

Dodaj komentarz Wymaga loginu/hasła u2forums.com. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Komentarze (27) Strona 1/2

  • Martyś, 12:30 6 Mar '07

    Masz racje POLDA, ale z mojej strony co do Waszych wypowiedzi zawsze postawie jakieś ALE .. RÓWNIEŻ POZDRAWIAM : )

  • polda, 21:59 4 Mar '07

    litości ludzie! u2 to rowniez dla mnie wielki zespol a mowiac o komercji nie mowie o muzyce ale o zagraniach marketingowych... nawet bedac fanem mozna miec obiektywne spojrzenie. pozdrawiam was dziewczyny :)

  • Martyś, 19:30 4 Mar '07

    nie zgadzam się .. dla mnie U2 jest najlepszym zespołem .. może kłócę się dlatego że jestem fanką U2, ale uważam poprostu że ARCADE FIRE zazdroszczą .. a co do komercji .. TOTALNA BZDURA

  • U2manka, 18:59 4 Mar '07

    Chyba upadliście na głowę! Całkowicie popieram Martyś,noi teraz pewnie skrytykujecie mnie, ale ja mam to gdzieś, U2 zawsze będzie wielkim zespołem. Nawet jeśli będą go krytykować!!!!!!!!

  • polda, 14:49 4 Mar '07

    masz racje Korzo. Znam tylko 2 kawalki Arcade Fire i uwazam ze sa bardzo dobre a co do ostatnich wydawnictw U2 to faktycznie komercja. mysle ze wydania the best nie koniecznie sa skierowane do najzagorzalszych fanow ale do tych, ktorzy maja sie dopiero ta muzyka zarazic. Pamietajmy ze sa ludzie dla ktorych U2 zaczelo istniec od 3 ostatnich plyt! komercja... zwykle prawa marketingu. pozdrawiam! :)

  • korzo, 14:17 4 Mar '07

    droga Martyś, znam muzyke u2 w całej rozciąglości, przeczytałem wiele książek. nie ukrywam, ze ich uwielbiam, ale widze, że to co mówi pan z arcade fire jest racją (tak btw, to bardzo AF jest bardzo dobrym zespolem, dam sobie glowe uciac, ze wiekszosc z was w ogole o nim nie slyszala..a mowia, ze sa slabi). troche obiektywizmu.

  • Fledge, 18:03 3 Mar '07

    W kontekście ostatnich płyt Arcade Fire faktycznie niewiele ustępują U2.

  • iras, 17:00 3 Mar '07

    ten gość chyba nie wie o czym mówi!! idę o zakład, że nie ma zielonego pojęcia jaka jest strategia sprzedaży U2 i mówi równocześnie o niczym i o wszystkim... mieszając w ten bełkot U2.. jeszcze nigdy nie spotkałem się z tym, żeby płyta U2 bądź Oasis była mi wciskana na siłę.. wręcz odwrodnie - niektóre płyty ciężko dostać!!..

  • Martyś, 22:00 2 Mar '07

    Osobiście uważam że nie przeskoczyli .. a pozatym .. ja nigdy nikogo nie porównuje. Ktoś woli ich, niech woli. Ktoś woli U2, niech woli U2 .. tak powinniśmy na to patrzeć a nie LEPSZY GORSZY ..

  • jaskier, 21:57 2 Mar '07

    Arcade Fire dorównali a może już przeskoczyli U2. Taka jest niestety prawda, a piszę to z punktu widzenia fana U2. Poza tym w tekście nie ma ewidentnej krytyki U2. Czytajcie ze zrozumieniem.

  • Martyś, 19:02 1 Mar '07

    korzo, mój drogi zdaje się że nie masz zielonego pojęcia o U2 ..
    Nie .. nie są komercyjni, są poprostu znani .. jeśli ktoś ma czelność skrytykować jaki kolwiek utwór U2 i działalność Bono to mogę WYŚMIAĆ ICH bez problemu i złośliwości ..
    KOCHANY JEŚLI BĘDZIESZ CHCIAŁ TO PRZECZYTAJ KSIĄŻKĘ np. BONO O BONO może Twoje podejście zmieni się chociaz minimalnie do Tych wspaniałych ludzi : )

  • korzo, 17:40 1 Mar '07

    jakim trzeba być ślepym człowiekiem, żeby nie widzieć, że panowie z ,aracde fire' mają racje...
    tak jest..u2 jest megakomercyjne, ale nie przeszkadza im to w graniu dobrej, ambitnej muzyki.
    btw. czy popularność jest wyznacznikiem tego, że ktoś jest najlepszy? lol...
    i tyle

  • U2manka, 15:34 1 Mar '07

    To już któraś z kolei krytyka, ale mogą sobie krytykować U2 do woli i tak nic to im nie da

  • Mister MacPhisto, 20:59 28 Lut '07

    Taktyka taka. Nigdy nie dorównają U2, więc krytykują, żeby o nich uszłyszeli.

  • Daniel, 22:41 27 Lut '07

    Moscov - ja kupiłem limitowaną edycję ze względu na Milan, teraz w Merlinie kosztuje 49 zł (!) nie skusisz się?:) Płyta wydana jest pięknie, zresztą warto dla samego DVD!

  • Avatar

    Booba, 16:06 27 Lut '07

    Hej przecież nikt nikogo nie zmusza do kupowania płyt,więc w czym problem.Takie zespoły poprostu zazdroszczą U2 pozycji najlepszego bandu świata od tylu już lat i wiedzą,że poziomem nigdy sie do nich nie zbliżą.Zwyczajna zawiść,że U2 ma tak dobry marketing,ale jak wiadomo dla samych muzyków to 2 rzędzna sprawa.Gdyby byli pazerni na kasę ,to pan Bugajski już miałby sprawę w sądzie o naruszenie praw autorskich,a tak wszyscy cieszymy się świetnym DVD z Chorzowa.Pozatym czemu te wszystkie kaszanowate zespoły,które właściwie beczą,a nie śpiewają nie wspomną o wielkich zasługach U2 na rzecz Afryki i wielu innych spraw,w których wykazali się muzycy.

  • moscov, 14:12 27 Lut '07

    Daniel-oczywiscie ze nikt mnie nie zmusza i chyba dlatego u218 byla pierwsza plyta u2 ktorej nie kupilem...

  • PWO, 09:51 27 Lut '07

    A tak w sumie czy to źle, że U2 chciało być i zostało najlepszym zespołem na świecie?
    ;-)

  • Maciej182, 22:42 26 Lut '07

    star-raczysz żartować, chyba tylko w Polsce by o AF nie słyszeli, to że U2 grali ich utwór przed koncertami nie znaczy że tylko dzięki temu Arcade Fire jest znane szerszej publiczności, a U2 mogą sobie wydawać ile chcą dvd i książek byle by ich nowa płyta była wreszcie dobra, "Bomba" była zupełnie pozbawiona emocji (z wyj. może SYCMIOYO)

  • Daniel, 17:47 26 Lut '07

    Po pierwsze kochani, przeczytajcie to sobie jeszcze raz spokojnie... Moscov - nikt Cię nie zmusza (chyba) do kupna besta, zoo tv, czy popmartu - ja czekałem na meksyk baaardzo długo i kupię na bank - w dniu premiery, czekam też na red rocks.

Newsletter

Dodaj Usuń 

Artykuły

więcej

Najczęściej komentowane

Po wojnie w Zatoce Perskiej w pełni rozumiem surrealizm. To chyba była jedyna reakcja. Rozumiem teraz dlaczego po wojnie Picasso nie mógł już malować ludzkich twarzy - Bono