04:37 29 Lip '09

HOT NEWS: U2 chcą zarejestrować "Flagę"!!!

HOT NEWS: U2 chcą zarejestrować "Flagę"!!! ^  ^  ^  ^

Zbych - organizator akcji z Chorzowa otrzymał maila od U2.com. U2 mają w planach zarejestrowanie "Flagi" w Chorzowie podczas koncertu 6.08.2009.

Teraz nie ma już najmniejszych wątpliwości, U2 zagrają w Polsce "New Year's Day"!

Polska ekipa podczas tegorocznego koncertu w Berlinie:

flags

  • U2roopa (źródło: własne, Zbych (U2forums.com))

Dodaj komentarz Wymaga loginu/hasła u2forums.com. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Komentarze (35) Strona 1/2

  • Gloria_70, 19:09 4 Sie '09

    Marco, na poprzednim koncercie były kolejki przed bramami, ale "wpuszczanie" ma stadion odbyło się dość płynnie, bez incydentów; jednak ja nie czekałabym na ostatnią chwilę bo nigdy nic nie wiadomo. Do zobaczenia na koncercie :)

  • Marco, 10:15 3 Sie '09

    Wazne pytania w sprawie wejścia na koncert, kieruję do osób, które zaliczyły koncert poprzedni. Jak wyglądało wejście przy bramkach ? Czy był bałagan ? Czy mając bilet na sektor jest sens wchodzić kilka godzin wczesniej, bo potem mogą być kłopoty? W Polsce róznie bywa z takimi imprezami.

  • Ola, 17:44 31 Lip '09

    Ludzie!! Właśnie w radiowej Trójce jest audycja poświęcona U2!! :)

  • koras, 17:40 31 Lip '09

    mapka parkingów już jest. Zgodnie z częstotliwością pojawiających się newsów mapkę na tej stronie zamieszczą po koncercie. Sami zobaczcie na http://www.stadionslaski.pl/index.php?code=news&news=yes&Id_news=3309

  • thefly, 12:56 31 Lip '09

    Dzieki bremo, zajrzalem na forum i juz wlasnie zamowilem wyjazd.

  • Avatar

    bremo, 12:27 31 Lip '09

    thefly -wejdź na forum, tam są planowane wyjazdy itd
    arek - przed koncertem leci raczej muzyka z głośników więc to raczej nie przejdzie, lepiej będzie próbować między piosenkami albo przed bisami. Zapraszamy na forum z takimi dyskusjami, tam lepiej się dogadać z takimi rzeczami :)

  • thefly, 12:21 31 Lip '09

    hey, czy jest organizowany jakiś wyjazd z Lodzi na koncert? Jeśli tak to prosze dajcie mi znać.

  • bunio19, 11:42 31 Lip '09

    jestem za! nawet jesli tylko kilka osób zacznie spiewać to inni się włącza i będzie super:)

  • arek, 09:59 31 Lip '09

    15 min przed koncertem proponuję zacząć odśpiewaniem
    How long to sing this song
    How long to sing this song
    How long...how long...how long...
    How long...to sing this song

    i tyle

  • ania, 23:04 30 Lip '09

    też uważam, informacje o akcji flaga można znaleźć jedynie na forach, pewnie połowa idących na koncert nie ma o tym pojęcia!! aż sie boję czy to wyjdzie tak jak niektórzy tego oczekują

  • bunio19, 19:35 30 Lip '09

    o takiej akcji jak flaga powinni mówić w mediach , np w radiu zet cały czas mówią o koncercie U2 więc mogliby tez dorzucić coś konstruktywnego o fladze , to bardzo ważna rzecz , a nie każdy kto jedzie na koncert zaglada na takie fora.Np cóż to takie moje tylko gadanie i zarazem ciche marzenie.Pozdrawiam i do zobaczenia w Chorzowie!!

  • luczek, 18:53 30 Lip '09

    U2 o U2 to swietna rzecz. Polecam! ;)

  • Gagat, 17:01 30 Lip '09

    Ja mam !! U2 o U2! Przeczytałąm...wrażenie świetne...kultowa książka...koniecznie odłożyć kasę na takie cóś :D

  • Piasek, 15:20 30 Lip '09

    Więcej luzu Teken. Wyobraźnia to taka fajna rzecz, która skłoniła Ciebie i mnie do tego by 4 lata temu zabrać ze sobą na stadion czerwoną/białą koszulkę, więc nie obrzucaj ludzi błotem (co jest bedpodstawne i nie licuje z tym forum) za to, że z niej korzystają, bo obrażasz samego siebie. Jeśli nie podoba Ci się najprostsze skojarzenie do flaga-flaga, to może pełna butelka mleka z czerwoną nakrętką, na którą patrzysz z góry? Jest ich dużo więcej.. Pozdro dla wszystkich i do zobaczenia na koncercie!!

  • OLK, 12:01 30 Lip '09

    Gagat, pewnie mowilam powaznie z tymi parasolami... ;) jeszcze jedno pyt. kupil ktos z was 'u2 o u2' ? jesli tak, jakie sa wasze wrazenia?

  • Teken, 09:34 30 Lip '09

    Wybaczcie za język ale rzygać mi się chce jak czytam o tej fladze Japonii... Jakiś zazdrosny knot wpadł na ten pomysł a reszta podchwyciła... Fuck Off! Kto chce zobaczyć flagę polski ten zobaczy... a kto jest skończonym tłukiem niech prosi o azyl w Japonii... White And Red Flag At Night!!! Pozdro dla wszystkich którzy 6.08 dołączą do akcji! "Japończykom" już dziękujemy...

  • piasek, 09:30 30 Lip '09

    Jak nakręcą nas z helikopteraz to będziemy największą na świecie flagą Japonii..

  • Gagat, 09:12 30 Lip '09

    Z parasola mi n ie wpuszczą obawiam się ;/

  • OLK, 07:50 30 Lip '09

    jak bedzie padac to wtedy mamy rozwiazanie, plyta bierze czerwone parasole, a trybuny biale ;)

  • andrjuuu, 06:09 30 Lip '09

    niestety wiele osób idących na koncert nie wie nic o planowanej akcji (przynajmniej z moich znajomych którzy idą). z resztą nie ma co się dziwić jeśli oficjalna informacja o akcji pojawiła się chociażby na tej stronie dopiero wczoraj. jeśli przed koncertem nie będzie akcji rozdawania białego i cerwonego płótna to obawiam się że flaga może nie wyjść. płyta jeszcze da radę bo ludzie z przodu zakryją ewentualne braki na tyłach. gorzej z trybunami, zwłaszcza że nie wszystkie bilety będa wyprzedane

Newsletter

Dodaj Usuń 

Artykuły

więcej

Najczęściej komentowane

Miłość jest obosiecznym mieczem, a ja nie chciałem pisać o romansach, bo dla mnie nie ma w nich nic ciekawego. Najważniejsza jest ta druga strona - Bono