Dodaj komentarz Wymaga loginu/hasła u2forums.com. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Komentarze (173) Strona 9/9

  • tp, 15:26 16 Mar '09

    ja ubieram sie na czerwono, bialy kolor troche za drogi

  • Avatar

    jackseg, 15:03 16 Mar '09

    Bilety po 30 eu sá Milanie, Amsterdamie, Goteborgu, Dublinie, Paryzu, Berlinie ... , tylko nie w Polsce bo wiecej od nich zarabiamy i nas stac. Przyzwyczailimy sie ze nas dymajá na kazdym kroku i a cywilizowana imperaz to luksus (a za luksus sie placi). Kiedy to bedzie normalnosc to nie wiem, ale nie prédko.

  • tp, 15:02 16 Mar '09

    poczekaj az euro jeszcze podskoczy i beda po 30 ;)

  • oscar101, 14:56 16 Mar '09

    w takim razie gdzie są bilety po 30 euro?

  • zuza, 14:22 16 Mar '09

    Spodziewalam sie wiekszej rozpietosci cenowej... w koncu tyle bylo mowione o kryzysie gospodarczym. Nie wyobrazam sobie zamawiania biletu - jak tyle tysiecy osob wparuje na jedna czy 2 strony to masakra....

  • tp, 14:18 16 Mar '09

    ten nr tel. TICKETPRO jest niepoprawny dodzwonilem sie do jakiegos goscia zirytowanego, chyba nie ja pierwszy

  • newborn77, 14:13 16 Mar '09

    Chyba ich po......iło z tymi cenami!!!! Dla kogo one są?. Miały być tańsze!!
    A bilety które w 2005 roku kosztowały 200 i 300 pln teraz są po 450 pln!!! A za 140 pln dupą do sceny to sobie sami oglądajcie. 200 pln za bilet na murawę na pewno nie dam!! Reszta to juz kosmos. Ciekawe kto na tym przycial. Nie zamierzam sie dla niego skladac.

  • Avatar

    jackseg, 14:12 16 Mar '09

    ODYSSEY to juz historia - jest przejety przez Livenation. Tam trzeba sie rejestrowac.

  • Avatar

    smoke, 13:27 16 Mar '09

    Na początek zarejestrujcie się na livenation.pl, bo gdy ruszy sprzedaz, to możecie mieć problemy. Ja dziś się zarejestrowałem - na maila aktywacyjnego od livenation czekałem 2 godziny...
    Strona będzie bardzo oblężona więc tak jak mówie mogą być problemy...
    Pozdro

  • kala, 13:15 16 Mar '09

    Nie wiecie czy bilety mozna zamawiac telefonicznie np przez Odyssey??Nie chcialabym ryzykowac zamawiajac bilet przez internet...Na ostatni koncert musialam zamowic bilet przez internet coprawda ale kontakt w razie czego telefoniczny z Odysseyem miialam...Nie wiem co robic...:((

  • Valek21, 12:57 16 Mar '09

    Hejka,moze mi ktos powiedziec jak bedzie wygladala sprzedaz tych biletow przez internet,czy wystarczy kliknac na bilet ktory sie zamawia i to wszystko ?? Niestety w od piatku do poniedz. nie bede mial dostepu do netu i musze ten zakup zlecic komus innemu.

  • Avatar

    jackseg, 12:31 16 Mar '09

    Brawo organizatorzy! Mamy NAJDROZSZE bilety w Europie! Za siedzenie na takim gównianym stadionie 250 m od sceny 450 z!!!! Takiej pazernosci nie bylo na zadnym z dotychczas sprzedawanych koncertów. Nawret w Irlandii gdzie bilety na kocerty sa najdrozsze w Europie jest taniej niz w Polsce (Tickets priced 33.60, 59.80, 91.50 and 131.50 (including booking fee) )

  • Mariusz, 10:56 16 Mar '09

    wszystko fajnie, tylko te bilety za 450zł powinny kosztować tak z 300zł wtedy do powyższej wypowiedzi McGuinnessa nie nasuwałby się komentarz... LOL

W U2 wyjątkowa jest muzyka, nie muzycy. Muzyka, która jest na zmianę potężna i wzruszająca, współczesna, ponadczasowa, prowokująca do głębokich przemyśleń, od czasu do czasu absurdalna, a czasami zabawna - Bono